Zondag 28 april: Foto's van de eerste middag in Chefchaouen





4 opmerkingen:

  1. Prachtig! Wat is het toch een fotogeniek stadje!

    Lauren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleren hebben die dames...hun moderne prinses, vrouw van de koning, is hier in NL nu, ook met zo' n prachtige jurk...maar zonder sluier:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me best wel voorstellen dat niet iedereen zo maar op de foto wil en jij valt natuurlijk erg op met een fototoestel met zo'n enorme lens. Ik vermoed dat ik wat minder last van irritatie zou hebben met mijn kleine kniptoestelletje.
    En anders moet je maar gewoon wat dingen in je hoofd opslaan i.p.v. op de foto :);)

    Wel een heel mooi stadje, prachtig al dat lichtblauw en oranje. De kleuren lijken wel een beetje Toscaans.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Marjon

    Op zich was er niet eens irritatatie, maar we werden wel duidelijk geobserveerd met onze camera's, en dan werd beslist en duidelijk met handgebaren duidelijk gemaakt dat ze niet op de foto wilden. Vaak hadden we onze camera dan niet eens in de aanslag. Later in de reis is dat trouwens helemaal over, alleen in de omgeving van Chefchaouen hebben we dat enorm gemerkt. Volgens mij is het daar ook gewoon een heel stuk conservatiever dan elders.

    BeantwoordenVerwijderen